hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای شناسایی و رفع موانع تولید

قم| ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای شناسایی و رفع موانع تولید

استاندار قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای شناسایی و رفع موانع تولید تاکید و تصریح کرد: رویکرد مدیریتی استان بررسی و رفع مشکلات و دغدغه های کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست صمیمی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و نماینده فعالان اقتصادی استان  نقش بخش خصوصی در پیشبرد برنامه های دولت در توسعه ی اقتصاد، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم را بسیار تاثیرگذار توصیف کرد.

استاندار قم با بیان ضرورت تداوم بازدید های میدانی و  تشکیل جلسات در واحدهای تولیدی ادامه داد: رویکرد مدیریتی استان دریافت بدون واسطه ی مشکلات و دغدغه های کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

مقام عالی دولت در استان گفت: بخش خصوصی شناخت بهتری نسبت به مشکلات دارد و در حل آنها نیز می تواند پیشنهادات راهگشا ارائه دهد.

وی همچنین به نقش فعالان اقتصادی در شناسایی بازارهای هدف و تلاش در جهت جذب سرمایه اشاره و خاطر نشان کرد:‌ برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و رونق تولید در استان قم، فرصت مناسبی برای خلق فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران از سوی بخش خصوصی است.

مقام عالی دولت در استان، شفافیت و صداقت را دو اصل مهم در مدیریت دانست و بیان داشت: مدیریت استان بهبود وضعیت معیشت مردم را اولویت اساسی استان می داند.

وی گفت: در این مسیر استفاده از مدیران پاکدست، توانمند و متخصص در کنار بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی می تواند استان قم را به سوی اهداف کلان که رونق تولید و توسعه متوازن است رهنمون شود.

استاندار قم همچنین عدم توفیق در اجرای کامل برخی پروژه ها در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: اگرچه برخی از این پروژه ها بدون پشتوانه علمی و کارشناسی لازم آغاز شده اند، اما در حال برنامه ریزی و سیاست گذاری برای حل موانع و تکمیل پروژه های اولویت دار استان هستیم.

استاندار قم اهتمام در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی و نیز گردشگری را نیاز اصلی استان برشمرد و تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های لازم با رویکرد توسعه متوازن و عادلانه در همه بخش ها و مناطق، نقشی بسزا در نیل به اهداف کلان استان خواهد داشت.

گفتنی است در ابتدای این نشست اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه تعامل و همکاری با استان در جهت توسعه اقتصادی و حل مسائل بخش تولید و صادرات عنوان کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد